Ballag már a vén diák...1924-1974
Frissítés 2018. január

Eredeti bejegyzésem, ahol igyekeztem a lehető legtöbb régi Kenyeri tablót bemutatni, 2017. májusában született, majd júniusban Takács Jenő úr jóvoltából sikerült előkeríteni egy újabb hiányzó tablót. A bejegyzést közel 1000 alkalommal nézték meg olvasóim, többek között Rozmán József és felesége is Veszprémben. November közepén kaptam tőlük levelet, amihez két fotót is csatoltak. Egyik fotó, egy későbbi bejegyzésemhez kapcsolódó csoportképet tartalmazott, a másikon egy hiányzó tablót találtam. Ezúton is köszönöm nekik, hogy megőrizték az 1965 évben végzettek tablóját és megosztották velem a fotót, amivel az eredeti bejegyzésemet most frissítettem.

Egy régi elmaradásomat is pótoltam 2017 decemberében, amikor egy hosszú délutánt töltöttem Hetényi József és felesége társaságában. Józsefről azt kell tudni, hogy nagyon rég óta gyűjt iratokat, dokumentumokat, képeket, könyveket és még felsorolhatatlan számú régi értéket. Kérésemre, a Kenyerivel kapcsolatos gyűjteményébe engedett bepillantást, ahol egy másik hiányzó tablót is felfedeztem. Így került a mostani frissítésembe az 1967 évben végzettek tablója is.

Továbbra is keresem még az 1972-ben, Kenyeriben végzettek tablóját. Aki esetleg tud ebben segíteni, kérem keressen meg.

Ide kattintva olvashatják el kibővített bejegyzésemet.

2018. január

A bejegyzés trackback címe:

https://kenyeri.blog.hu/api/trackback/id/tr2513547553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Magamról

Ebben a blogban igyekszem a múlt és jelen különleges, értékes pillanatait felidézni, korabeli fotókkal és dokumentumokkal, hogy megmaradjon a jövő Kenyerit szeretőinek is. Kérem, tartsanak velem! Pörneczi Tamás (kenyeri@mobile.hu)

süti beállítások módosítása